Google AdWords Uitbesteden “SEA Specialist Amsterdam”

“Bij uw eerste bestelling ontvangt u €75,- advertentietegoed!”

Simple SEO is Google AdWords Specialist en een betrouwbaar bureau om uw Google AdWords Campagne effectief en voordelig aan uit te besteden. Na het opzetten van de AdWords campagne (ongeveer 4 uur) zullen we maandelijkse de campagne onderhouden en optimaliseren. Als we de AdWords Campagne eenmaal goed hebben geoptimaliseerd en de kosten per klik voldoende door ons naar beneden zijn gehaald kunt u ervoor kiezen om de campagne verder te laten lopen zonder onze hulp. U zit niet vast aan een contract en kunt per maand opzeggen vanaf de 3e maand.

SEA Optimalisatie

Google AdWords Optimalisatie doen wij met verschillende tests en analyses. Het aanmaken, analyseren en optimaliseren van een AdWords Campagne voor een bedrijvensite duurt ongeveer 3 maanden. Binnen die tijd hebben we de meeste advertenties en keywords getest en zijn de resultaten en kosten per klik redelijk stabiel. Het optimaliseren van een AdWords campagne voor een grote e-commerce site is een continu proces aangezien hierbij ook het assortiment vaak veranderd en er zijn nu eenmaal veel mogelijkheden tot optimalisatie. Een goed geoptimaliseerde AdWords campagne verkrijgen we door alle stappen te herhalen, de kwaliteit score te verhogen met A/B testing en door verschillende landingspagina’s en advertentieteksten te testen.

Kosten Google AdWords Campagne Opzetten vanaf €299,- per maand:

Wij kunnen al een Google AdWords campagne voor uw bedrijf opzetten vanaf €299,- per maand. Bij uw eerste bestelling ontvangt u €75,- advertentie tegoed waarmee u meteen een mooie start kunt maken. Met een service gerichte aanpak en aantrekkelijke prijzen proberen wij ons zo te onderscheiden van de concurrenten. Om de exacte details en mogelijkheden te bespreken neemt u direct contact met ons op. Wanneer u al weet welk pakket u wilt bestellen dan kunt u dat in onderstaande tabel doen.

  • choose your plan

  • Aantal campagnes
  • Aantal advertentiegroepen
  • Aantal tekstadvertenties
  • Aantal zoekwoorden
  • Optimalisatie
  • Rapportage, email + telefonische uitleg
  • Koppeling & Analyse Google Analytics
  • Keuze uit verschillende advertentie-extenties
  • Basis

  • 227,-

    5,5 uur per maand

  • 2
  • 4
  • 9 (1,5 uur p/mnd)
  • 60 (1,5 uur p/mnd)
  • 2 uur p/mnd
  • 1 uur p/mnd
  • 0,5 uur
  • no
  • Pro

  • 447,-

    12 uur per maand

  • 3
  • 6
  • 24 (3 uur p/mnd)
  • 120 (2 uur p/mnd)
  • 4 uur p/mnd
  • 2 uur p/mnd
  • 1 uur
  • yes
  • Premium

  • 797,-

    22,5 per maand

  • 5
  • 12
  • 50 (6 uur p/mnd)
  • 250 (4 uur p/mnd)
  • 8 uur p/mnd
  • 3 uur p/mnd
  • 1,5 uur p/mnd
  • yes

Onze Strategie:

Zoekwoordenonderzoek voor Adwords 1) Uitgebreid zoekwoordenonderzoek – Welke zoekwoorden moeten we gebruiken in de teksten en opgeven om de advertentie weer te geven wanneer iemand hierop zoekt? Door middel van uitgebreid zoekwoordenonderzoek achterhalen we met welke zoekwoorden we gericht bezoekers kunnen binnenhalen waarmee we de hoogste kans op conversie hebben. Deze zoekwoorden gaan we combineren met andere zoekwoorden zodat we een enorme lijst met long tail goed converterende zoekwoorden genereren. Deze zoekwoorden hebben weinig concurrentie en een minimale cost per click zodat de AdWords campagne rendabel wordt.
Concurrenten Onderzoek 2) Concurrenten onderzoek – Welke teksten en zoekwoorden gebruiken de concurrenten in hun advertenties en op hun landingspagina’s en hoe kunnen wij ons onderscheiden en beter positioneren?
Geografie Adwords 3) Schrijven van verschillende aantrekkelijke advertentie teksten (in de verschillende gerichte Ad Groups) die aanzetten tot actie, kliks en conversie. Na het opzetten van de advertenties in AdWords zullen we gaan bepalen voor welke doelgroep en looptijd we de advertenties willen laten weergeven. We zullen dan de geografie, demografie, periode, advertentieweergave, budget, relevante partner sites, cost per click (CPC) en betaalmethode instellen. Daarbij heeft u ook een keuze uit verschillende soorten advertentie extensies, deze kunnen we instellen waardoor de CTR toeneemt.
Landingspagina Optimalisatie 4) Optimaliseren landingspagina, opzetten call-to-action en installeren conversie tracking code op uw site.
Adwords Analyse 5) Analyseren van de resultaten van de verschillende Ad Groups en advertentie teksten, aanpassen, verwijderen en/of toevoegen Ad Groups en advertentie teksten, aanpassen cost per click, zoekwoorden en teksten op de landingspagina aan de hand van de prestaties van de gekozen zoekwoorden volgens de statistieken en de kosten per conversie.

Voordelen en nadelen van Google AdWords Campagnes:

Met Google AdWords is het mogelijk om snel een advertentie op te zetten en binnen een uur bovenaan in de betaalde zoekresultaten te verschijnen en eenvoudig conversies & ROI te meten. Dit is iets wat bij natuurlijke zoekmachineoptimalisatie niet mogelijk is, aangezien het hierbij meestal een stuk langer duurt om bovenaan in de zoekresultaten te verschijnen, wat ook afhankelijk is van het aantal concurrerende sites. Een nadeel van SEA en zoekmachine adverteren is dat u blijft betalen per klik terwijl dit bij natuurlijke SEO niet het geval is want daarbij zijn de kliks gratis wanneer u eenmaal een top positie heeft veroverd en met een goede fundering kunnen de SEO-resultaten lang doorwerken. Wij kunnen u adviseren over de juiste balans in investeren in SEO en SEA waarbij u maximaal rendement zult behalen. De advertenties in Google krijgen ongeveer 30% van alle kliks. De overige 70% van de kliks gaan naar de organische zoekresultaten. Het combineren van SEO & SEA kan goed werken. Zo kunt u met SEA (AdWords) toch hoog ranken voor de zoekwoorden waarmee u niet goed scoort in de natuurlijke zoekresultaten. SEO en SEA zullen dan op elkaar moeten worden afgestemd om een optimaal rendement te verkrijgen.

Wilt u meer weten over Google AdWords Uitbesteden?

Voor advies of informatie over Google AdWords uitbesteden neemt u contact met ons op. Onze SEA Specialist zal u binnen 24 uur te woord staan.